tirsdag 30. mars 2010

Vel fremme

Jepp, da er vi vel fremme i Punta Cana.. ferdig med forste dag.. i dag har vi bakt oss i solen, baade ved bassenget og stranden, det er kilometervis med hvite sandstrender her.. et syn for oyet.. kommer bilder senere. All inclusive er utrolig digg, vi kan drikke og spise saa mye vi vil dognet rundt, og for alle som kjenner meg saa er dette min type tidsfordriv. Reisen hit var derimot lang og preget av kjipe ting, paa gardemoen fikk vi hore at british A var rammet av streik, saa vi maatte bli booket om til sas og maatte dra en time tidligere(men vi fikk sitte bak Jonas Gahr Store) slik at vi fikk ekstra god tid i London, 9 timer, litt i lengste laget. Vi landet i New York seint paa natta, dagen etter skulle vi fly halv tolv til Dominikanske, men flyet ble fire timer forsinket, saa landet ikke for aatte paa kvelden, og da hadde vi 3 timer i taxi foran oss..
Naa skal jeg ta meg en iskald baesj.. Haaper paaskevaeret er fint der hjemme :)

2 kommentarer:

  1. ay!ay! kaptein. Godt å høre at Den Norske Sjømann fremdeles er på tokt. Tidligere er jo Hispaniola kunne kun kjente for sine medisinere; Papa, Baby og Maybe Doc. Det at en enkel gutt fra Follo nå skal lære Karibierne å sette sjøbein er ikke bare et løft for det enkelt skip du setter ditt trebein på, men snarere for menneskeheten. Gleder meg til å følge deg på reise.
    Skitt fiske!

    Byssegutten

    SvarSlett
  2. Nå klarte jeg å få meg en konto til slutt. Flott at dere er vel fremme selv om det selfølgelig er gøy med flyplasser. Her er det mye regn og snø i fjellet, så dere har det nok bedre slik. Skal hilse fra Dag.
    Randi

    SvarSlett