torsdag 1. april 2010

Uno mas cerveza por favor!!


Uno mas cerveza ´por favor... ekkoet slaar seg fra side til side inne i skallen min, i det jeg kommer til meg selv, med panna klistra til bardisken... neida... selv om alt er gratis og vi kan drikke saa mye vi vil har vi vist et utrolig maatehold til naa.. I gaar var vaeret like bra som i forrigaars, mange mange varmegrader, tre cocktailer for tolv, rom og cola, mojito, pina colada!! saa la ved oss paa stranda etter lunsj. Foer middag spilte vi fotballkamp med andre hotellgjester og det var jo ganske lattis, for de som har sett meg spille fotball, vet at kontroll og ballfolelse ikke er mine sterke sider.

I dag skal vi paa hav fiske, saa da regner jeg med at vi har mye aa fortelle senere!! det blir fett

2 kommentarer:

  1. Kan du ta med noen margaritas hjem til meg? Ser ut til at du har det fisefint, dog tviler jeg på at du viser måtehold til noe som helst som er gratis. Hvem andre enn deg forsynte seg med fire-og-tjue studentposer på HiO?

    SvarSlett
  2. Hehe... skal ta med en del margaritas hjem ja, blir fest hos deg etterhvert tenker jeg. vi har en bursdag aa feire!!

    SvarSlett