fredag 2. april 2010

oh nooooo

UUUUaaaeee Tenk dere at deres storste drom gaar i oppfyllelse... min gikk i oppfyllelse naar jeg kom hit, spise og drikke saa mye jeg ville, ogsaa plutselig er jeg liksom ikke sulten mer?! naar jeg kan faa alt jeg vil ha, saa er det ingenting jeg har lyst paa, det er som en forbannelse som henger over meg. Men i gaar kveld da jeg kanskje var lengst nede i kjellern gikk det opp for meg, gin tonic! jeg maa drikke gin tonic, og mengder av det, det var jo det britene gjorde for aa bote paa varmen i India. og i dag foler jeg meg mye bedre, det har vekket appetitten igjen. Imens kan dere hvile oynene paa barracudaen Vibeke og jeg kjempet mot ute paa det store hav! I gaar var vi ute paa havfiske, i utgangspunktet var det blue marlin vi var ute etter, men de er tydeligvis ikke like enkle aa fiske som vi ble forespeilet da vi kjopte turen :)

3 kommentarer:

  1. Så dere noe hval eller hai? Hilsen fra regnet.( naa letter det litt)

    SvarSlett
  2. Hei Randi! kult aa se at du har faatt logget deg paa. synd det bare er regnvaer hjemme, her har ikke vaeret sviktet enda. Saa desverre hverken hval eller hai, eller hvalhai.. Vibeke er blitt litt syk i magen naa stakkars, men hun foler seg bedre i dag. vibeke og Ole

    SvarSlett
  3. Forbannelsen som har rammet deg er vel som ventet? Faktum er at øya du har gjort strandhugg på ligger rett utefor Bermudatriangelet. Her skjer det myyye mystisk. Dumt dere ikke har med dere en klarsynt på turen. Evt kan jeg anbefale den lokale voodoodoktoren. Han fikser alt. ALT.
    Når det gjelder å erstatte mat med GT, husk hva som skjedde Frankie Machine når han prøvde en cold turkey.
    Fortsatt god reise. Ser alltid frem til neste postekort fra deg!
    trin og trgr

    SvarSlett